Merhaba, 18 günlük bebeğim sürekli emmek istiyor. Altı temiz, kusana kadar da emiyor ama yine de geceleri uyumuyor. Sadece memede sakinleşiyor, sürekli emdiği için gazı da oluyor gazını çıkarıyoruz bu sefer tekrar sinirleniyor meme istiyor hop başa dönüyoruz :( İlk bebeğim olduğu için ne yapacağımı şaşırdım, kolik olabilir mi?