reyhann51 canim hic sorun etme bizimki de oyleydi 20 aylik yurudu. Kalkip siralayan bebek illa ki yurur. Bana cok dedi doktorlar inanmadim gezmedigim norolog falan kalmadi. Acip kitaba baksan 18 aya kadar normal yazar ama her bebegin gelisimi farkli. Ben kendimi cok yiprattim . Eseklik durumu nasil bizimki cok gevsekti hala oyle. Yurumuyordu ama 17 aylik takla atiyodu. Esnek bebekler de gec yuruyolarmis