Arkadaşlar merhaba bebeğim 2ayını bitirdi 3e girdik gözlerinin sağ ve sol yanlarında azıcık bi sarı leke var bayramdan öncede billiburin 7 çıkmıştı birdahada hastaneye götürmedim çevremdeki herkes Sarı tülbent ört flörüsanın altında yatır bak Geçmemiş diyorlar bende öyle şeylere inanmam doğal olduğunu söylüyorum ama dün biraz işim vardı eşime bıraktım baktım çocuğu soymuş Beyaz ışığı alsın diye yatırıyo.. sarılık hala tehlike arz ediyormu doktora götüreyim _mi tecrübeli anneleri yardım ?