Yaseminkoltuk24 Merhaba ben sezeryan olalı 1 yıl oldu, ama bugün bebeğimle birlikte mama sandalyesini kaldırdım sağ dikiş yerimde felaket bir ağrı var iç dikişlerime birşey olmuş olabilir mi
Merve Yaseminkoltuk24 muhtemelen ağır kaldırmışsınızdır. İç dikişlere bir şey olmaz ama sızlar bir süre. Geçmiş olsun
Bugdu Yaseminkoltuk24 kaldırmaktan olacağını hiç sanmıyorum bi doktora gidin ben sezeryan olalı 2ay oldu ve 14kg kızım hep kucağımda öyle bi agrı sızı sıkıntı yaşamıyorum çok şükür zannetmiyorum ağırdan olacağını kızımdada böyleydim 1sene sonra böyle bişey olacağını sanmıyorum önemli bişey yoktur umarım🤲🏼