Merhaba herkese
Benim saçlarım çok ince ve uçları tülermiş tülermiş duruyor. Zaten normalde kıvırcık ama sağlıksız olduğu için karmakarışık😞 kaliteli şampuan kullanıyorum arada bi durulanmayan bi bakım kremi sürüyorum kuaföre gidip bakım da yaptırmayı denedim bi kaç ay düzenli de kestirdim ama olmuyor öyle sanki. Güzel saçlı insanlara o kadar çok özeniyorumki. Evde bile tülbent takıyorum artık. Saçları benim gibi olup bi çaresini bulmuş olan güzel saçlara kavuşan var mı?