Akşamları yarım kundak sırt üstü yatıyor. Gündüz uykuları yüz üstü ama sürekli kameradan kontrol ediyorum gerçi artık kafasını çok güzel sağa sola çevirebiliyor. 4 ay olacak 5 gün sonra. Akşamları pışpış pat pat uyutuyorum ama gündüzleri omuzda ayakta dolaşıp ninniyle🙈 gündüzleri de o yönteme geçebilsek güzel olur