Merhaba Hanımlar benim oğlum 4,5 aylık şu anlık O da yapmayı düşünmüyoruz açıkçası ama yaptığımızda da odasında kullanabileceğimiz bir şey istiyorum yatak odamızın boyutu yeterli Sizce hangi model beşik almalıyım uzun süreli kullansın istiyorum Yani şöyle 2 2,5 yaşına kadar kullandıktan sonra montessoriye geçeceğiz En azından o yaşına kadar kullansın istiyoruz var mı Bir öneriniz park yatak kullanışlı mı kullananlar var mı çok ses geliyor diyorlar ama bilemiyorum Onun dışında Montessori alıp yatak odamıza koysam çok mu abes kaçar