eezgiciikk bzmkilerde öyle boşver insanları yüzüstü daha erken bence benmki yüzüstü dönüyor etrafında ilerleme yok ama ilk zaman benimkide çok ağlardı öyle koyunca istemeync zaten ağlıyor anında alıyoruz kucağımıza😣TV kesnlkle açma kim diyor ses olsun asıl ses olmasın senin sesin bebeğin sesi olsun ben hiç acmadgm halde telefon TV görünce inanılmaz merakla bakıyor açınca alışır yaratclgi korelir içine kapanır ha zorlanmiyormusun dersen tabiki çok hemde bikac kez açtım ama asla 1saati geçirmedim ondada eğitici yotutube kanalı var orayı izlettim okadar