Hanifenur benim kızım 3 günde bir,6 günde bir ve son olarak bugün 9. Gündü ve yaptı. Yani anne sütü olan bebeklerde 15 güne kadar normal bir durum. Doktorumuz öyle demişti. Siz hiç bir şekilde müdahele etmeyin. Bazı bayanlar kulak çubuğuna zeytin yağı döküp poposuna itin biraz diyorlar ama böyle şeylere sakın dahil olmayın. Keyfi yerinde ve sıkıntısı yoksa elbette yapacaktır. Eğer ağlayıp mızmızlanma durumu varsa o zaman doktorunuza başvurun.