Göğsünün ucu yaramı benimde bebeğim 3 günlükken kan kurmuştu çok korkmuştum doktora söyledim göğüsün yaramı dedi wvet dedim kan geliyormu dedi bazen geliyor bazen gelmiyor dedim çocuk emerken ağzına kan gelmiştir dedi mamayla karışınca kırmızı renkte çıkarır dedi zaten 1 kere oldu dahada olmadı. Büyük ihtimal göğsünde yara varsı aynı şey olmuştur idrarla atıyor sonuçta sütü idrardan pembe çıkmıştır.