Anneyeni Hanimlar merhaba dogum kontrol ilacina basladim hemsire ilk bir ay korunmam gerektigini sonra korunmaya gerek olmadigi soyledi ama yinedr cok korkuyorum cunku bebegim 4 aylik daha. Dogum kontrol ilaci ile korunanlar ekstra korunma yapiyormusunuz?
Merveunal Anneyeni bende 3 ay oldu başlayalı bazen ek koruma yapıyoruz bazen ise yapmıyoruz hangi hapı kullanıyorsunuz ismi nedir
Merveunal Anneyeni 3.kutuya başladım 3 buçuk aylık bebegim var hergün aynı saatte alınca en iyi koruma diyorlar ama yok yine de güvenmiyorum. Burada birisi annesinin 20 yıl hap kullandıgını korunduğunu söylemişti ama inşallah korur