EzgiDuru Seraporucguney ben boyamayi dusunuyorum ama acaba o gunki sutu sagip atsam mi diyorum bilemedim bi zarari olur mu
Umaysmom Seraporucguney Doğum yaptığımın ertesi günü gittim boyattım çok şükür bi zararını da görmedim 🤷♀️
Yenihayat Seraporucguney Ben boyattım ama emzirme dönemi boyatılmamasını söyleyen bir grup var ama kanıtlanmış birşey olmadığını da duydum .karışık bir durum 🙄Ama kendini mutlu hissetmende önemli 🙈
Seraporucguney [bilinmeyen] bende öyle düşünüyorum 1 saatlik iş yanına yanaşmam çok olur biter deriye işlese bizede çok fazla zararı olur diye düşünüyorum
Gecesmom EzgiDuru kanıtlanmış zararı yok bu sebeple kendinle ilgilenmelisin tabiki bende hamilelikten bu yana bekliyordum hemen gittim boyattım çokta iyi hissettim ne demişler önce can sonra canan ☺️
Bus_ra_ Hamileylende boyattım emzirirkendee saçımızıda boyatmayıp iyice depresyona mı girelim?? Ya insanlar eskiden bilmeden neler neler yapmış şimdi devamlı oku araştır valla kendime mi zarar veriyorum düşünmeye başladım 😂😂😂