Mkelebek benim bebeğim çok zor bi bebek değildir uyumludur genelde. Her zaman uyuttuğum şekilde uyumamaya başlamıştı.bi akşam uyutmaya çalışırken uyumadı beşiğe bırakıp çıktım ben de odadan bi süre girmedim baktım ağlamıyor oynuyor beşikte sonra girdim odamız karanlık baya yanına oturup pış pış dedim hiç ağlamadan mızırdana mızırdana 40 dk içinde uyudu evet dedim biz uyku eğitimine hazırız 🤣 bi de eğitim dönemiyle diş dönemi ek gıda dönemi çakışmaması gerekiyor çocuk çok fazla değişikliği kaldıramaz diye