Bugün birinci ay aşısı için sağlık ocağına gittik.Fakat hemşireden memnun kalamadım.Bir daha sağlık ocağına gitmek istemiyorum.Sağlık ocağına kontrol,aşı için falan gitmesek olmaz mı?Zaten bir çocuk doktorumuz var bebeğimin takibini o yapıyor.Yani aşılar kontrolleri falan hastanede yaptırsam hiç sağlık ocağına götürmesem olmaz mı ki?Eşim olmaz her ay aileyi arayıp çağırıyorlarmış dedi.🤷🏻♀️