TugceAna arzuerdogan23 hiç yapmıyorsa yetince beslenmiyor da derler hafta bir de olsa yapıyorsa sorun yok bağırsak düzeni farklı oluyormuş her bebeğin
Mirac_gulser arzuerdogan23 kilo alırmı bilmiyorum ama içtiği süt kemiklerine yarıyor güçlü olur bizimki 7 buçuk aylık çok kilolu değil ama bi vurdumu oturtur valla🤣🤣
snil arzuerdogan23 Anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmama normalmiş.. Kilo muhabbeti ne kadar doğru bilemem ama bizimki uzun süre yapmasa da kilosu belli seyirde ilerledi hep
arzuerdogan23 Mirac_gulser benim kızım normalde hergün mutlaka 4.5 kez yapardı kilo alımı azdı ayda 550 gram falan alıyordu son 2 haftadır 3 4 günde bi yapıyo 10 günde 300 gram almış sanırım içtiği sütü içinde tutuyo kilo almasını sağlıyo öyle düşündüm
snil arzuerdogan23 Benimkinin 7 günü görmüşlüğü var 🤦♀️ Zaman zaman oluyor aşırı ıkınma, sancı vs sıkıntı görmüyorsanız takipte kalın bir süre, ek gıdaya yeni başladık bakalım düzelecek inşallah
arzuerdogan23 snil sıkıntılık bi durum yok canım kakasını beklettiği icin katı oluyor 5 aylığız buarada