Arkadaşlar benim kızım bugün 1 yaşına girdi dokturu inek sütü verebilirsiniz dedi o demeden önce ben denedim ama hiç almıyor içmiyor bebek bisküvisi yaptım koydum içine gene içmedi siz verenler nasıl alıştırdınız nasıl verdiniz bi yardımcı olurmusunuz