Hanımlar merhaba, beni bilen bilir bununla ilgili bir çok post açtım ama henüz çözüm bulamadım tam anlamıyla, 27 gün önce doğum yaptım ve ilk 3 gün sütüm gelmedi sonra gelince bebeğim emmedi sonra emzirme eğitmeni şu bu derken sol mememi tuttu ama gelin görün ki sağı bir türlü almıyor, etmediği için sağ memede ki sütte çok az sağayım diyorum ama bebekten ona da fırsat olmuyor ara ara sağıyorum ama emmediği sürece süt tam gelmez diyorlar, böyle olan var mi? Ben sağ göğsüme alınca hisseder gibi feryat figan ağlıyor ağlayınca tutturmak istemiyorum zaten tutmuyor da, tek göğüs ile emziren var mi? Süt yetiyor mu midesi büyüdükçe bebeğe? Önerileriniz varsa alırım ?