EylulSule Aselinaannesi bebelac gold kullanıyorum canım 1 ayda 850 gram civarı aldı kabızlık yapmadı gaz da yapmadı memnunum ben kızım da severek içiyo 😊
zeyzey29 Aselinaannesi sma kullniyoruz ilk 2 ay aptamil kullandik kizima yaramadı kilo almadı şimdi sma da ayda 1 kilo aliyor
EylulSule Aselinaannesi benim kızım 5 aylıkken mamaya başladı mecburen içti tadı da güzel anne sütüne de benziyo 2 numarayla başlayabilirsin 6. Aydan itibaren 2 numaraya geciliyo onun da tadı gayet güzel