1 yasında bebeğim çekirdek yuttu sanırım boğazında kaldı ve acıttı ağladı sürekli su bile içerken ağlıyor doktora götrcüm ciğerlerine baktırlar acillik bişeyi yok devam ederse yutkunmada güçülüpü çocuk doktoruna götür dedi. Yaşayan varmı? Çok korkuyorum lütfen yardımcı olun kakasından çıkar mıı çıkarken zorlanır mı Boğazı tahriş mi olmuştur geçer mi 😞