Sibelll Merhaba kızlar sobalı evde yaşayan var mı?oğlumun odası var ancak bir yerde soba yandığı için odasına alıştıramıyorum 5 ay 6 günlük.Gece 3tw yatıyor.Benle aynı durumda olup uyku eğitimi veren var mı?Büyüme hormonun salgılandığı zamanlar biZimkisi ayakta😞
Beyzaaa Sibelll aman canım bizde sobolı evde büyümüşüz bende kücückken gece hiç uyumazmışım noldu yani büyümedik mi
Cancancan Sibelll soba değil ama bi süre klima ile ısındık tek odada. Hiç sıkıntı olmadı park yatağını odaya getirdim. Bide geceleri 9 dan sonra ışıkları kapattık. Tam uyku eğitimi olmasa da en azından saatlere alıştırdık bebeğimi
MustafAlmila Sibelll bende sobali evde yasiyorum ama gece 11 de uyuyor butun isiklari kapatiyorum tv yi kapatiyorum uyansa bile gozunu aciyo bakiyoki heryer karanlik kimse yok geri kapatiyo gozunu