Merhaba hanımlar. Henüz 10 günlük acemi bir anneydim. Normalde bebeğim emer uyurdu. Bugün bir türlü uyumuyor. Hep memede kalmak istiyor. Biraz emiyor ama yine de ayrılmak istemiyor. Yerine yatırınca da ağlayıveriyor. Emzik verdim ona da pek gönlü yok açıkçası. Neden böyle yaptığı ile ilgili fikri olan var mı ?