Tomi tabi ki çocuğun aç kalmasından iyidir, bir şekilde beslenmesi lazım allah korusun sarılık ciddi bir şey. Yalnızca ilk zamanlar biberon kullanmak ileride meme reddi gibi problemlere neden olabiliyor. 4 ay hem emzirmiş hem biberon kullanmış sonra meme reddiyle uğraşan birisi olarak söylüyorum, en iyisi ilk zamanalr özellikle biberon kullanımından kaçınmak lazım kaşık biberon, bardak, eds sorun ondan dedim. Yine de biberon tek çözümse yapacak bir şey yok bebeğin beslenmesi lazım🤷🏻♀️