Gamzeliyanak Slm kizlar kizim bugün 5 aylik oldu 5.inci ayda aşı yapiliyor mu acaba kendi hemsiremiz 7 ocak asi yazmis ama biz farkli sehirde oldugumuz icin başka bir hemsireye gelmek zorunda kaldik oda bu ay asi yapilamaz dedi 6.nci ayda yapilacak dedi hemsiremizi aradik fakat ulaşamadık siz yaptirdiniz mi 5.nci ayda aşı