Kızlarrrrr 😰 8 ay olacak nerdeyse daha ne gece ne de gündüz uyuduğunu görmedim . Uyumayan bebek uyumuyor uyuyan bebek ise gayet uyuyor . Resmen ölmeme ramak kaldı dayanamaz oldum . Bi Bebek 8 aylık olacağız hiç mi uyumaz ya. Gündüz sıfır uyku gece ise 15-20 kez uyanmak ne yaaa Allah rızası için bir şey deyin yaa. Ölsem kurtulsam artık enerjim her şeyim bitti nolur bir şey deyin yaaa . Uyuması için en azından gece filan aralıksız yada bi iki kere uyanması için ne yapabilirim bana akıl verin Allah rızası için . Uyku sorununun da yıldım usandım 😭