zkysvda ayyy aynı benim oğlan,çocuk illa oturcam yatırmayın diyordu,hocada asla yasak oturma ayağını bastırma yasak demişti artık hep kucakta tutmuştuk 7,5kiloydu aynen benimkide şükür 5.aya gelince serdim yere yorganını oyuncaklarını da koydum balına sarıla sarıla
döndü sonrada bir kaç haftaya emekledi şimdide
6,5 aylık ek gıda için oturtiyim diyorum gitcem ben diyor bırakın diyor zor tutuyorum şuan dik oturamıyor çünkü hep emekliycem diyor durmuyoki yerinde keşke istediğinde öğretseymişim diyorum ama yinede doktor de
yince insan korkuyor bişe olursa diye