Benim doktorum eğer anne sütü alıyorsa 10 güne kadar bekliyoruz dedi çünkü anne sütü alan bebekte kabızlık söz konusu olmazmış. Eğer fitile alışırsa sürekli fitille yapmak ister diye fitil vermedi en az 10 gün bekleyelm dedi. Karnını flan kontrol edin sertlik varmı zorlanıp ıkınma varmı. Aynısı başıma geldi 2 buçuk aylıktı 6 gün yapmadı doktor kontrolümüz vardı tesadüf gidince sordum sıkıntı değil dedi tabi 7. Gün kakası sırtından çıkmıştı 😂😂