Lilamor77 Giresunda haberlerde duymuşsunuzdur köyde mahsur kaldım oğlumla bi eve sığındık sel heryeri aldı götürdü yol yok sütüm yok maması da bitti inek sütü versem bişey olurmu 2 ay 20 günlük oğlum başka çarem yok ağlıyo aç doktoru aradım cevap vermiyor deliricem bide cicibebe var napıcam
Lilamor77 Lilamor77 helikopterler geziniyo yukarda hasar tespiti yapıyorlar aradım yalvardım çocuğum aç diye kimse gelip yardım etmiyo kendimi geçtim oğlumun karnı doysa yeter bi kadından inek sütü buldum ama içirmeye korkuyom bişey olurmu
Crazymomy Lilamor77 112 arayın durumu anlatın. Yardımcı olacaklardır mutlaka bu arada cicibebeyi su ile ezip verebilirsin en azından öğün geçirir. En kötü olmadı inek sütünü bayağı bir sulandırıp ver
Lilamor77 Crazymomy aradım yol yok gelicek yapacak bişey yok yol çalışması bitene kadar elimizden bişey gelmiyor diyolar
Lilamor77 idil1990 değil dere var sadece kaç kişiyi öldürdü evleri götürdü heryer yıkıldı bende mahsur kaldım çamurun içinde oğlumla boğuluyorduk az kalsın zor kurtulduk
Ngngng Lilamor77 çok geçmiş olsun ya inek sütü dokunur belki 1 yaş öncesi Kesinlikle yasak ya Allah korusun. Netten evde yapılan mamalardan araştırsanız belki eldeki malzemelerle yapılan bi şey vardır başka aklıma bi şey gelmedi
Deletedmom328 Vermeseniz daha iyi elbette ama son çare verirseniz sulandırıp verin su daha fazla olsun 😔
Deletedmom328 Lilamor77 cici bebeyi çok ama çok sulandırıp mama tarzı da yapabilirsin canım o süreçte biraz su ve sütü dene alerjik bir şey olsa belli eder kendini zaten. Oofff Allah yardımcın olsun çok zor bi durum ya keşke elimizden bsey gelse
Oykuzey Lilamor77 Çok geçmiş olsun bir Karadenizli olarak 2015 yılında Artvin/Hopa’da yaşadık sel felaketini Allah düşman başına dahi vermesin. o zamanlar sürekli helikopterler insanları mahsur kaldıkları yerlerden çıkartıyor yardım ediyorlardı. 155-156-112 neresi varsa her yeri arayın. Gerekirse helikopterle alsınlar sizi. Geçici çözüm olarak da inek sütünü iyice kaynatın yarı yarıya hatta daha fazla sulandırarak içirin. Acil durum bu yapacak bir şey yok şu anda acil çözüm yolu bulmamız gerekiyor. Arayabileceğiniz her yeri arayın gerekirse helikopterle yaklaşıp mama getirip atsınlar size doğru. Çok üzüldüm ya napabiliriz daha onu düşünüyorum.
Ecs18 Allah yardımcın olsun annem kardeşim e market sütü vermişti çok şükür hiç bir şey olmadı kaynat arkadaşlarında dediği gibi sulandır ver rabbimin izniyle hiç bir şey olmaz
Karpuzreceli Kanatlarım olsada getirsem size mama, kurtarabilsem sizi😔Valiliği arayın lütfen !! Yukarıda kalsın post belki yardımcı olabilecek birileri çıkar sakin olun inşallah çözüm bulunur allah yardımcınız olsun duam sızınle
Boncugumm Lilamor77 bebeğin çok küçük canım inek sütü verme Allah korusun yan etki yapsa yollar kapalı diyorsun bişey olmasın bebeğine, pirinç ve rondo varsa bulunduğun evde onu un haline getirip su ile muhallebi gibi yapıp ver daha sağlıklı mama gibi olur aynı yani bebe bisküvisinin de içinde ne olduğu belli değil çünkü 😔 çok çok üzüldüm durumuna inşallah en kısa sürede kurtulursunuz
Hulyamelek Ahhh kıyamam çok geçmiş olsun keşke elimizden birşey gelse aslında ahbapa yazabilirsin onlar Giresun’da destekte şuan ulasabilirsen belediyeye valiliğe falan ulaş Allah yardımcınız olsun 🤲