Prensesss_annesiii yatırmayın ne olursa olsun durumlar ters gidince aynı dakika da parayı kontrol altına alıp çekmeniz lazım şayet eşim bunu yapınca 30 bin kaybı oldu şuan 20 bin ile beklemede o da giderse kaç yıl öncesinin yüksek mevlasını kaybetmiş olacak tam sazan işi diyorum ona başka da bir şey demiyorum herkese o kadar para verilse kolay olurdu ama anlattıkları gibi değil bizzat bu olayın içinden bildiriyorum herşeyi ile yakın bilgi ☺️ O yüzene boşverin insan toplamaya çalışıp kendi borsalarını yükseltiyorlar sonu da bu çiftlik gibi olacak kaçma olmasa da o para düşüyor şanslıysan yukselir eşim 10 sene kadar önce yatırmıştı erken çekti 50 trilyon kayıp etmişti bu zamanın şayet ama durumlar 10 sene önceki gibi değil tavsiye etmem ☺️ Paranın çöpe gitme ihtimalini de düşünün