Arkadaşlar bebegim geceden sabaha kadar 4 defa kaka yaptı ishal bir şekilde son iki bezinde nokta nokta kan gördüm ateş ve huzursuzluk yok acaba nden olabilir ilk defa oluyor böyle salgından dolayı hastaneyede direk götürmek istemiyorum doktoruma sordum bol su içir dedi acaba başına gelen varmı dişten dolayida olabilir mi