Asuuu canım kaynanam daha 2 aylıkken ayakta tutmaya çalışıyordu bebeğimi tabi olay çıkardım erkendi ama benim bebeğim 6 aylıkken emekledi 6 buçuk aylıkken elinden tutup bir kaç adım attırdılar sonrasını alamadık 7 aylıkken koltuk TV ünitesine tutunup ayağa kalkıyordu şuanda tutunarak yan yan yürüyor arada düşüp kalkıyor ama kendisi istediği için serbest bıraktık doktorumuz da bebek kendisi karar verir dediği için içim rahat