Kuzeyli Her bebekte diş çıkarma dönemi ve huysuzlukları farklıdır.Kimisi çok kolay diş çıkarırken,kimisi çok çok zorlanır 😪
Oğlum ilk dişini 6 aylıkken çıkardı ekstra zorluk çekmedik sadece diş dönemlerin de iştahsızlık oluyor ve 7/24 memede duruyoruz🥰