Minikmucizem555 aynı sorun bizde de var. geçen dışarı çıkarken küçüğü evde unutmuşum yanımda büyük emzik vardı, uykusu gelince çaresiz aldı emmeye başladı. ama sonra eve gelince kıyamadım küçüğü verdim yine. en iyisi eskileri atmak da benim oğlum daha 7 aylık, birazcık daha beklemeyi düşünüyorum. sonra yok edicem küçük emzikleri.