HilalAnl alın derim ben çamaşır asacak yerim olmadığı için mecburiyetten aldım fakat baktımki çamaşır makinası kadar gerekli evde çamaşır kurutmuyorsunuz koku olmuyor kış günü asmakla uğraşmıyorsunuz kurumasını beklemiyorsunuz bi gün.elim ayağım oldu hele bebekten sonra en büyük kurtarıcım yıkıyorum kurutuyorum sıcak sıcak çıkınca hemen hızlıca bi ütü yapıyorum rahat ediyorum