Bebegim 1 ay 20 günlük bio gaia yaninda metsil kullanıyorum rezene cayi iciyorum arada ogluma gun ortasi kimyon kaynatıp demliyorum 3 4 cay kasigi veriyorum gazini çıkartıyor ama cok ıkınıyor asiri ağlıyor sabaha kadar uyumuyor aşırı huysuz bu süreç ne zaman gecicek cok yoruldum yemek bile yiyemiyorum oglumla disari cikamiyorum sosyal hayatim nerdeyse yok artik bi akil verin bu gaz ne zaman biticek bittigini nasil anlicam😔