Merhaba hanımlar. Geçen hafta sağlık ocağına gittiğimizde bebeğim icin devit3 damlasını verdiler. Günlük ne kadar kullanabileceğimizi de söylediler fakat ben unuttum. Hemşiremizin numarası da silinmiş. Bebeğim 16 günlük oldu. Aranızda kullanan illa ki vardır. Günde kaç doz veriyorsunuz? Yardımcı olur musunuz 🙏🏻