Arkeosophiaa Seyyahyol kremini kullanıyorum oğluma kbb dru vermişti kuruluktan dolayı 1 yaş altı kullanılıyor herhalde oğlum 10 aylık falandı verdiğinde dr.
Arkeosophiaa Seyyahyol 1yaşta kullanılır daha küçüktü oğlum kullanmaya başladığımızda hala daha ara ara kullanıyorum kışın daha çok tabi petekler kurutuyor havayı diye