Kızlar bebeğim doğduğundan beri Kaşında bir şişlik vardı geçen götürdük Kist. dedi başına böyle bir şey gelen var mı doktor şimdilik bir şey olmaz ama büyürse getir dedi aklıma kötü bir şey getirmek istemiyorum ama Kim rahatlatacak yorumlara ihtiyacım var Bu gibi bir şey yaşayan oldu mu