Uyartugba bebeğe herşey gaz yapacak diye seçerek yemeyin :)
ilk bir ay dikkat edin sadece kendini toparlasın diye sonrasında hiçbişeyden kendinizi esirgemeyin yemek seçmeyin. Yedikleriniz süte geçer bebek hep farklı şeylerden gıda alır. O tadlar bebeğin beynine işlenir.
ben emzirirken sucuktan soğana herşeyi yerdim. Sabah kahvaltı öğlen yrmeği akşam yemeği yerdim. Zaten gazlı olan bebek her şekilde gazlı oluyor. Kolikti benimki mesela. Ben ona rağmen kokoreç bile yerdim. Dört aylık oldu koliği bitti, uykusu emmesi herşeyi düzene girdi maşallah sessix sakin bir bebek oldu. Yediklerime onunda bünyesi alıştığı için ne yersem yeyim gaz yapmıyordu, yaparsada kendi rahatlıkla çıkarabiliyordu ek gıdaya geçti derken şimdi 14 aylık. Aynı şekilde oda kokoreçten tutunda karidese, kuru fasulyeden köfteye soğana , karnıyarıktan börülceye herşeyi yer seçmez.
Sizde ayırt etmeyin yeyin, gaz yapacak diye meyve sebze seçerseniz 6. Ayda artık ek gıdaya geçecek bu sefer çok az gıdayla beslenen bir bebeğiniz olur