Bebeğim 4 buçuk aylık doktor tavsiyesi üzerine ek Gıdaya başladık zayıf olduğu için 8 gün oldu kaka yapmadı günde iki kez 50. 60. Cc mama içer iki kez günde ek Gıda veririm yoğurt biraz biraz da meyve püresi gerisi anne sütü alıyo doktor 10 gün bekle dedi ama çok korkuyorum başına gelen var mi arkadaşlar