Myasmin benim de kızım 20 günlük. Aşırı bi gaz sancısı var, sürekli ayaklarını karnına çekerek ıkınıyor. 2 ayrı gaz ilacı kullanıyordum ama etki etmediğini gördüm. Dün akşam rezene çayı içtim, birkaç saat sonra emzirdim, hem gazı çok rahat çıktı hem çok güzel uyudu. Size de tavsiye ederim. Her bebeğin bünyesi aynı değil muhakkak ama bu tarz şeyler deneme yanılmayla öğreniliyor. Siz de deneyebilirsiniz