Anaogul Biz de Kraft almıştık, kızımı koyup koyup gezdiriyorum ve arabayla zor olacak yerlerde kullanıyoruz. Ama bebeğiniz biraz küçükmüş, yenidoğana uygun bir model almanız gerekir. Onda da baby björn güzel ama bence pahalı. Tabii bütçeye göre değişir 🤷🏻♀️