Dilekmh Alperen_20-05-2020 aslında çok güzel fotoğrafları var ama kızımı hiçbiryerde paylaşmadığım için maalesef yayınlayamıyorum. Sizin güzel bebeklerinizi MaşaAllah diyerek geçiveriyorum 🥰 MaşaAllah barekAllah
Ponciginannesi47 Alperen_20-05-2020 canım ben geçen attım oğlum bi huzursuz oldu bi hastalandi bin pisman oldum attigima tovbeliyim maşallah kuzucuguma rabbim salih evlat eylesin çok tatlı 🧿🧿❤❤🥰
Alperen_20-05-2020 Dilekmh senin bebişinde umarım çok güzeldir seninkine de maşaallah canım 😍 teşekkürler 🥰
Alperen_20-05-2020 Ponciginannesi47 yaaa öyle mi oldu 😏 bende ilk defa burdan paylaştım sosyal hesabım yok sadece whatsapptan paylaşıyorum ordada belirli kişiler görüyor sadece 🤭