Babynurse kızımda 6. Aya kadar bütün aşılar ateş huysuzluk yaptı aşı yapılan gece soluğu hep acilde aldık. 6. Ay aşısından bende çok korkuyordum korka korka yaptırdım 4 gün önce ama.hic bir şekilde ne ateş ne huysuzluk ne ağrı hiç bişey yapmadı bende çok şaşırdım valla