EceSultan Sizce hamile iken anne olduğunuzu hissediyomusunuz yoksa bebeğinizi kucağınıza aldığınızda mı başlıyo annelik? Ben açıkçası hamilelikten ziyade bebeğim doğduktan sonra anladım anneliği. Bebeğim 4 aylık. Ve lohusa anneler varsa bu yazımı okuyan biliyorum çok bunaldınız bebek sürekli emmek istiyor başınızda herşeye karışan insanlar var ama az sabredin geçecek🌸 ben lohusayken gizli gizli ağlardım ki o zaman bile yalnız kalamıyordum illa biri gelip şükretsene niye ağlıyorsun sütün kesilecek diye daha çok daraltırdı. Kendinizi yıpratmayın hepsi geçecek. Bunu yazmak istedim çünkü lohusayken böyle şeyler okumak hoşuma gidiyordu. Ne bileyim işte öyle yazmak istedim. Bide sağlık postlarına çok cevap veremiyorum çünkü ilk bebeğim bilgim yok yardım bekleyen annelerden özür dilerim biraz karışık bi post oldu ama okuduysanız teşekkürler🥰😄
Minikevrenim EceSultan 🌺 Anne oldugumu düşük tehlikem oldugunda anlamıştım onu kaybetme korkusu 🌸 Rabbim kimseye yaşatmasın