Arkadaşlar merhaba 3 aylık bebeğimle tatildeyim bi kaçgündür ishal gibi ama sadece kakası biraz sıvı gibi ve açık sarı renkte onun dışında internette okuduğum hiç bir belirti yok ateş kanlı dışkı vs falan yok sadece bebeğimde biraz huzursuzluk var sık sık emzirmeye çalşıyorum döndüğümde doktora götürcem ama içim rahat değil sizce korkulcak bişe varmı napmalıyım 🙏🏻