Dilara5555 Herkese günaydın. 12 günlük bebeğim var yalancı emzik konusunda kararsızım bir grup alıştır diyor bir grup alıştırma diyor ne yapacağımı bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda versem emziği alıyor emiyor bebegim
Balkzm_0604 Dilara5555 rahat edesin canım benim kızım yalancı memeyi tutamıyor eşimle destek yapıyorum ğrekli çıkarıyor azından geri almak istiyor uykuya geçişlerde büyük rahat edersin ama bu zamandan sonra da zor tutar ben ilk 4 günlük ken verdim alışamadı ilk doğduğu zaman verilmesi lazım
Dilara5555 Balkzm_0604 şuan verdim uyumasi için aldı emdi uyuduktan sonra geri attı önemli olan uyumasıydi zaten 😀😀
Balkzm_0604 Dilara5555 aynn canım benim kızım da uykuya iyi dakdıktan sonra atıyor kolaylık oluyor yaa
Ozgeruya Dilara5555 ben alistirmadim gecen gun cok agladi vereyim dedim almadi öğürdü sonradan vazgeçtim 33 günlüğüz
Oz_lem09 7 ay oldu bir kez bile vermedim çok şükür pişman değilim. Ekstrem durumlar hariç verilmesini doğru bulmuyorum.
Gzdzeynep Dilara5555 benim kızım emzik tutuyor büyük rahatlık bizim için. Şimdi 13 aylık olduk uykuya geçişlerde ya da ağlama krizlerinde bizim kurtarıcımız oluyor. Ben kullandım rahat ettim.
Umut_12345 Dilara5555 Canim ben vermedim açıkçası biberon kullanıyorum emzik vermiştim önceden beni emmek istemediğini farkedince bıraktım durmayan bebek emziklede durmuyo çok baski yapıyolar vereyim diye vermedim ıyi ki
Balkzm_0604 Zeytin_cekirdegi doğrudur canım o zaman Bana hep öyle dediler kızımda almayınca öyle düşündüm
EgeMeva Emzik büyük rahatlık ama bazı bebeklerde meme reddine yol acabiliyor 4 aylıkken bıraktım meme reddinden dolayı düzeni bindi emmesi hemen o kadar pişmanım ki verdigime 4 ay neler çektim emmesi icin
drn5410 Benimde bebeğim 27 günlük damaklı emzik almadı damaksız denedim biraz emdi ama çok almak istemiyor bende zorlanıyorum açıkcası ama kurtarıcı gibi duruyor gerçi verirken vicdan azabı çektim ama çocuğu kandırıyorum diye 🤭😅