Merhaba kızlar. 8 ay 26 günlük bebeğim var. Uykumuz hep çok düzenliydi akşam 10 buçukta yatar sabah 9 da kalkardi gece 1 yada 2 kere emmek için kalkar geri uyurdu. Tam 1 aydır uyku uyumuyoruz. Alt iki dişini çıkardı hadi ondan dedim onlar çıktı bı hasta oldu ondan dedim sonra. Sonrasında üst iki diş aynı anda patladı. Ama şuan hiçbir sebebi yokken uyumuyo sürekli ağlıyo. Yanımda yatiyo uykusu dalınca beşiğine koymak için alıyorum daha koymadan ağlıyo. Yanımda uyurken ağlamiyo ama yanımda yatırmak istemiyorum çok hareketli kalkar kalkmaz dikilip yada emekleyip gidiyor. Bı süre yer yatağı yaptım onunlada nereye kadar. Uzun süredir geceleri uyku uyumuyoruz gunduzleride uyumuyo bitik durumdayım . Bu şekilde uyku sorunu yaşayan varmı?