Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim.
Doğduğundan bu yana yemesine içmesine çok ama çookkk dikkat ettim.Yedirdiğim her sağlıklı yiyeceği 3 gün kuralı ile verdim.Bu zaman kadar hiç bir şeye alerji göstermedi.Sadece bu kızarıklıkların çıkmasından bir gün önce her seferinde çok istiyor diye bir çay kaşığı kadar dondurma yedirmiştim.Dediğim gibi böyle bir şeyi asla yapmazdım ama gafil davrandım.Ertesi gün bu kızarıklıklar oluşmaya başladı.3-4 gündür bu şekilde ve bugün baktım,minik minik yeni kızarıklıklar da eklenmiş.
Son bir haftadır dışarı çıkarmadım,evde de karınca yok aslında.