Esma1290 Güzel Annelerim oğlumun çok fena karnı sertleşti. Kaka da yapamıyor şuanda .çok sıkıntılıyiz. Neyi önerirsiniz güzel annelerim 🤗
Mutlupapatya Esma1290 kabız mı kaka mı yapmıyo karın sertliği gazdan da olabilir benim bebeğimde öyleydi doktor lavman yaptı rahatladı ama kabız değildi şimdi 4 günde bir yapıyo kakasını ama kabızlıktan değil 8 güne kadar normal dedi doktoru
Fatmabgoksel Esma1290 merhaba kac gundur kaka yapamiyor, 10gune kdar normal buna kabiz diyemeyiz, benimde oglum 6 gunden 6 gune yapiyordu kayisi yiyin su icin emzirin sonra sutten geciyor zaten, benimki o sekilde yapiyordu
elfozyil Esma1290 bizde 26 günlüğüz güzel kaka yapıyordu 2 Gündür kaka yapmadı çiş yapıyor her zaman ki gibi ama tedirgin oluyoruz yine de 🤦🏻♀️😔