theartstd Merhaba kızlar dün geceden beri bebeğimin çişi kaka gibi kokuyor. Her seferinde kaka mı yaptı acaba diye bakıyordum. Normalde yaptığı kaka kokusundan da farklı çok ağır. Sebebi ne olabilir acaba ?
DenizRuya theartstd Idrar yolu enfeksiyonu olabilir benimde kızımın cisi ağır kokuyordu tahlil yaptirdigimizda enfeksiyon çıkmıştı geçmiş olsun
minikbirbal theartstd 3 buçuk aylıkken kızım da aynı durumu yaşadık. Kokulu ve sarı renkteydi. İdrar tahlili temiz çıktı sanırım benim o dönem az su içmemden kaynaklanıyordu sadece anne sütü alıyor çünkü. Ayrıca 4. Ayda doktorumuzun tavsiyesiyle su vermeye başladım.
Hacerevgin theartstd sık sık emzirin benim bebegimdede oluyor sivi kaybindan dolayi oyle oluyor canim kokma koyu sari ve kokuluysa tabi 🤷♀️
theartstd minikbirbal ya ben de bu iki gündür az su içtiğimi farkettim. Benim oğlum da üç buçuk aylık :( ondan kaynaklı olabilir yani
DenizRuya theartstd Antiboyotik vermişlerdi ve bol bol su içirmem gerektiğini söylemişlerdi yani küçükse bile su verin susuz kalıncada olabiliyor
Anana theartstd Emziriyorsanız hemen suya yüklenmeyin. Bol bol emzirin. Farklı bir marka bez kullandıysanız ondan da olabilir.
theartstd Muhammedd23 gece sabaha kadar da altını değiştirmiyorum uyanmasın diye. Değiştirmeli miyim acaba gece de
theartstd Anana kendim içeceğim suyu ☺️ Farklı bi marka bez kullanmadım. Önce rengi değişti sonra inanılmaz bi koku oluştu